Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Her finder du svar på alt mellem himmel og jord. Finder du ikke det, du søger – så fang os på chatten nede til højre eller prøv at bruge søgefeltet.

Typiske spørgsmål og svar

Her finder du et hurtigt overblik over det, vi oftest bliver spurgt om

Hvordan er mit barns penge beskyttet, hvis Tobi lukker?

Hvordan kan mit barn opnå skattefrit afkast?

Hvad er forskellen på Tobi og investering gennem banken?

Hvad bliver mit barns opsparing investeret i med Tobi?

Skal jeg selv oprette et frikort for at mit barn kan opnå skattefrit afkast?

Hvem kan oprette en Tobi-konto?

Kan jeg flytte mit barns nuværende børneopsparingskonto til Tobi?

Hvorfor koster det penge at bruge Tobi?

Hvor lang tid tager det at oprette en konto?

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvorfor skal jeg bruge Tobi i stedet for en børneopsparingskonto?

Er Tobi en børneopsparingskonto?

Hvem samarbejder Tobi med?

Har du stadig spørgsmål?

Fik du svar eller brænder du stadig inde med spørgsmål? Du er velkommen til at chatte med os, skrive til eller ringe til os på 70 60 56 40

Oplysninger på Tobis hjemmeside udgør ikke investeringsrådgivning eller skatterådgivning og kan ikke i sig selv danne grundlag for beslutning om investering i Investeringsafdelinger eller andre finansielle instrumenter. Alle informationer på Tobis hjemmeside læses på eget ansvar og Tobi er uden ansvar for direkte og indirekte tab i forbindelse med de investeringer du foretager alene på baggrund af oplysninger på Tobis hjemmeside.

Investorer gøres opmærksomme på, at investering kan være forbundet med risiko for tab, som ikke på forhånd kan fastlægges, ligesom tidligere afkast og kursudvikling ikke kan anvendes som en pålidelig indikator for fremtidige afkast og kursudvikling. Historiske afkast er ikke en garanti for fremtidige afkast.

Tobi ApS • CVR-nr. 38585231 • Skelbækgade 2, 6. sal • 1717 København V