Overfør penge

Jeg har overført penge til Tobi - hvorfor kan jeg ikke se dem på mit barns konto endnu?

En pengeoverførsel kan tage lidt tid, før den bliver modtaget - afhængigt af hvilket pengeinstitut, der er involveret. Når vi modtager pengene hos os, bliver de automatisk investeret den førstkommende hverdag efter de er registreret på investeringskontoen.

Vi arbejder desuden på at få de sidste produktdetaljer på plads, så du fremadrettet vil kunne se indbetalingshistorik under kontooversigten og følge pengene der.

Har du spørgsmål til din overførsel eller investering, så er du altid velkommen til at skrive til os på support@tobi.dk

Sidst opdateret Feb 11, 2022

Har du stadig spørgsmål?

Fik du svar eller brænder du stadig inde med spørgsmål? Du er velkommen til at chatte med os, skrive til eller ringe til os på 70 60 56 40

Oplysninger på Tobis hjemmeside udgør ikke investeringsrådgivning eller skatterådgivning og kan ikke i sig selv danne grundlag for beslutning om investering i Investeringsafdelinger eller andre finansielle instrumenter. Alle informationer på Tobis hjemmeside læses på eget ansvar og Tobi er uden ansvar for direkte og indirekte tab i forbindelse med de investeringer du foretager alene på baggrund af oplysninger på Tobis hjemmeside.

Investorer gøres opmærksomme på, at investering kan være forbundet med risiko for tab, som ikke på forhånd kan fastlægges, ligesom tidligere afkast og kursudvikling ikke kan anvendes som en pålidelig indikator for fremtidige afkast og kursudvikling. Historiske afkast er ikke en garanti for fremtidige afkast.

Tobi ApS • CVR-nr. 38585231 • Skelbækgade 2, 6. sal • 1717 København V